Tema: Re: backup programa/tiekejas?
Autorius: eimaz
Data: 2016-01-05 21:23:32
ei ei nelyskim taip giliai :) aš saugau nuotraukas, dokumentus ir visą
desktopo šlamštą. man failų istorija praktiškai nereikalingas dalykas.
Livedrive saugodavo 30 paskutinių versijų, kas keletą kartų pagelbėjo kai
reikėjo atkapstyt kokį xls failą kas jame buvo prieš savaitę ar dvi. jei
retai failą perrašinėji, kai kuriuos failus ir metų senumo galėjau matyti.
dar labai svarbus dalykas matyti kai kurių dokumentų naujausias versijas
telefone.
viskas, tuom mano poreikiai ir pasibaigia. todėl ir pradėjau klausinėti,
kuom taip jau blogas tas mano backupinimo būdas.

"Laimis"  wrote in message news:n6gv4p$rvq$1@trimpas.omnitel.net...

eimaz rašė:
> ok, kuom tada blogis yra tarkim idrive, kuris saugo ištrintus failus
> neribotą laiką?
> http://www.tomsguide.com/us/best-cloud-backup,review-2678.html

Ribota failų versijų istorija (iki 10'ies). Snapshot'ai laike,
su tokiu granuliškumu, kokio tik reikia (valanda, diena, savaitė) — dar
vienas pilnavertės backup'o strategijos privalumas, kurio bent jau
paminėti cloud'iniai service'ai (išskyrus gal idrive, nors reikia
aiškintis, kokie apribojimai, jei jau failų versijas tik iki 10'ies
saugo) negali pasiūlyti.
Kam to reikia? Pavyzdžiui, jei kokią dieną sufakapinai kokio projekto
katalogą su dešimtimis-šimtais failų, tai pabandyk įsivaizduoti, kaip
juos visus pavienius (ir tam tikras jų versijas) atstatinėsi iki
vientisos versijos laike, kai viskas veikė.