Tema: Re: Q: backup programa/tiekejas?
Autorius: marijonas
Data: 2016-01-05 17:07:52
"eimaz" <eimaz@nomail.lt> Wrote in message:
> gal kam bus ?domu. radau 34 tiek?j? apra?ymus su kainomis vienoje vietoje:
> http://pcsupport.about.com/od/maintenance/tp/online_backup_services.htm
>
> "eimaz"  wrote in message news:n6el0q$rtn$1@trimpas.omnitel.net...
>
> K? naudojate duomen? saugojimui debesyse? Iki ?iol naudojau Livedrive
> partner? Lietuvoje, bet lenkiasi jie, tad lieka pirkti arba tiesiai i?
> Livedrive arba ie?koti naujo partnerio. Kol kas pigiausiai radau
> www.backuplizard.com
> Jie tokie patys Livedrive partneriai. Gaunasi 3$/m?n. Ar esate rad? k? nors
> pigiau?
> [...]

Rinkausi pries pusmeti, issirinkau idrive. Man pliusas, kad gali
 bekupuoti is keliu kompu.
Pigiausias tuomet buvo amazon, bet ju nevykes softas.
Vienoj vietoj jau pora metu sekmingai sukasi freewarinis mozy, bet
 ten nedaug failu reikia bekupuot.
Ir amazon ir idrive uploadas nustebino letumu, 200 gb ikelinejo
 gal dvi paras.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/