Tema: Re: backup programa/tiekejas?
Autorius: marijonas
Data: 2016-01-05 21:13:39
"eimaz" <eimaz@nomail.lt> Wrote in message:
> backuplizard (Livedrive platintojas) duoda 3 userius ir duomen? i?vis
> neriboja.
> idrive tik pirmiems metams duoda 25% nuolaid?? t.y. kitais metais jau turi
> mok?ti 60$? backuplizard su kaina tuomet stipriai laimi - tik 36$ metams.

> Rinkausi pries pusmeti, issirinkau idrive. Man pliusas, kad gali
> bekupuoti is keliu kompu.
> Pigiausias tuomet buvo amazon, bet ju nevykes softas.
> Vienoj vietoj jau pora metu sekmingai sukasi freewarinis mozy, bet
> ten nedaug failu reikia bekupuot.
> Ir amazon ir idrive uploadas nustebino letumu, 200 gb ikelinejo
> [...]

Del kainu nepakomentuosiu - nebuvo pagrindinis kriterijus, bet
 pigiausius pigiausius rinktis paprastai rizikinga.
Prie idrive
 pliusu - galimybe lokaliai generuoti sifravimo raktus. 100 proc
 garantijos del backdoru aisku nera, bet sioks toks pliusas
 lyginant su kitais.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/