Tema: Re: Datos formatas ant kefyro - 08.09.10 formatas xx.xx.xx
Autorius: ru_ąž
Data: 2009-09-15 19:21:14
> padarys išvadą, kad '3' yra šiukšlė, o '2009' reiškia dvidešimtą dieną
> devinto mėnesio? Ir dar neaišku, ar ta išvada tikrai teisinga...

kad ūkio ministerija bandė taikytis prie Europos sąjungos, o VLKK diktuoja
lietuvių kalbai deramus datos formatus.

Ką galime nuveikti, tai nufotografuot tokius daugiaprasmius pavyzdžius ir
sudėti į vieną tinklalapį.
Ir nusiųsti nuorodą tiek VLKK tiek ir ūkio ministerijai.

Tai būtų pilietinė iniciatyva su prašymu įvesti visiems suprantamą datos
žymėjimo būdą.

Man asmeniškai tas pats kaip žymės, svarbu, kad nereiktų universitetinio
matematiko išsilavinimo, kad iššifruot, kada pienas taps prarūgusiu. 2009
iššifruot kaip rugsėjo dvidešimtą! Genialu!