Tema: Re: Datos formatas ant kefyro - 08.09.10 formatas xx.xx.xx
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2009-08-21 01:09:21
Tam ir yra minėtasis ISO standartas. 2009-10-08 yra suprantama
VIENAREIKŠMIŠKAI. Tikrai nemanau, jog atsirastų bent viena tauta,
kurioje rašoma metai, tada diena, tada mėnuo. Kodėl mane turėtų dominti,
kaip rašoma data JAV ar Anglijoje? Aš gyvenu Lietuvoje ir prekę perku
Lietuvoje, todėl manau, jog turiu teisę į galimybę iššifruoti tą datą
ant konservų dėžutės be papildomo išsimokslinimo ar erudicijos ar dar
ko. Galų gale, kadangi pasaulio nepakeisime, tai pakaktų kad ir paprasto
užrašo ant to paties lipduko su lietuvišku produkto pristatymu, jog jo
galiojimo data yra pakuotės viršuje, o jos formatas toks ir toks.

RQ