Tema: Re: Datos formatas ant kefyro - 08.09.10 formatas xx.xx.xx
Autorius: Antanas
Data: 2009-08-19 20:20:12
Kartais datos klaidina ne vien ant maisto produktų. Deja, būdų datas
užrašyti yra begalė. Skirtumai tarp šalių ir t.t. Pvz amerikonai
paprastai rašo mėnesį, dieną, metus, o britai dieną, mėnesį, metus. Tad
08/09/10 pas abu reikštų skirtingus dalykus. Lietuvoj dar kitaip.

Nelabai matau būdų to išspręsti. Jei parduotuvėse būtų vien lietuvoje
pagaminami produktai, dar gerai. Bet dabar? Negi kiekvieną importinį
produktą papildomai ženklinti ir klijuoti etiketes, atitinkančias mūsų
krašto normas?