Tema: Re: Datos formatas ant kefyro - 08.09.10 formatas xx.xx.xx
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2009-09-15 13:57:09
Sveiki,

truputį atgaivinsiu temą. :)

Atnešė draugė pieną iš šaldytuvo, sako "žiūrėk, data nepilnai
atspausdinta". O data tokia: 2009 3. Dabar pasakykit, ar normalus toks
užrašymas? Ir ar kiekvienas turi, pasiėmęs pieną, laužyti galvą, kol
padarys išvadą, kad '3' yra šiukšlė, o '2009' reiškia dvidešimtą dieną
devinto mėnesio? Ir dar neaišku, ar ta išvada tikrai teisinga...
Absurdas kažkoks!

RQ