Tema: Re: Wake up on LAN
Autorius: Remigijus
Data: 2021-01-31 16:41:18
Patikrinau HGST skaičiuoja gerai. Paleidus komandas hdparm -y /dev/sda
ir hdparm -y /dev/sdb, kuo puikiausiai girdėjau galvų klektelėjimą, o
Load Cycle Count padidėjo tik po 1
Tie diskai net lengvai naudojant, pvz žiūrint filmą, girdisi kaip galvos
prisiparkuoja ir variklis numeta apsukas ir po sekundės vėl prisikelia.
Bet šitaip elgiasi tik HGST. Toshibos ir WD parkuoja galvas tik tada,
kaip nustatyta APM.