Tema: Re: Wake up on LAN
Autorius: Rrr
Data: 2021-01-31 14:52:34
Gal Hitachis kitaip kazka skaiciuoja, sitie skaiciai yra kosminiai ir
nerealus. Diskas yra paskaiciuotas grubiai iki 600k, po to jau reiketu
ji kaip galima greiciau pakeisti.  Googlej uzmetus paieska pagal tavo
diskus ir "high Load_Cycle_Count" - zmonem irgi kyla klausimu. Statau uz
tai, kad siam parametre Hitachi rodo/skaiciuoja kazka kito, kas yra
realu, nes kiekvienas gamintojas ta smarta gali skaiciuoti siek tiek
pagal save, irgi susidures.