Tema: Re: Wake up on LAN
Autorius: Remigijus
Data: 2021-01-31 13:58:55
HMM HGST diskai turbūt - žymiai patvaresni ir nebijo migdymų. O mano 3.5
diskai prikeliami yra kelis kart per dieną tai max turi 18k Load_Cycle_Count

Model Family:     HGST Travelstar 5K1000
193 Load_Cycle_Count        0x0032   001   001   000    Old_age   Always
       -       1013988

Model Family:     Hitachi/HGST Travelstar Z5K500
193 Load_Cycle_Count        0x0032   001   001   000    Old_age   Always
       -       2361547