Tema: Re: Wake up on LAN
Autorius: Rrr
Data: 2021-01-30 16:23:32
Geriau ijungta pastoviai, negu junginet kasdiena. Ypac tai nesveika HDD.
Lygiai tas pats su HDD issijunginejimu po nustatyto laiko ir galvuciu
auto priparkavimu (SSD siuo atveju geriau). Tavo vietoje, nuvaziaves
geriau visus juos prapusciau oro kompresorium, kad butu svarus ir
neperkaitinetu, jeigu uzsinese. Kas del WOL, tai pats priziuriu keliu
imoniu serverius su netoli 100 kompiuteriu, labai gerai, kai del kokiu
nors priezasciu, jeigu po elektros dingimo ar netycinio shutdown gali
juos pakelti, tenka kartais pasinaudot. Tupiem useriam net per policy
padaryta, kad negaletu shutdownint, nes budavo reguliarus skambuciai
karantino pirma savaite. :)