Tema: Re: Wake up on LAN
Autorius: Rrr
Data: 2021-01-30 17:01:32
Nemaza mano turetu HDD dalis parejo butent del galvuciu priparkavimo
skaiciaus (load cycle count smarte). Po 300k jau yra didele rizika.
Baigiasi tiesiog galvutes klaksejimu. Kas irgi pataisoma duomenu
istraukimui, teko asmeniskai daryti kelis kartus ir duomenis pavyko
istraukti (isardant hdd ir atsargiai pastatant galvute ant boksto).
Labiausiai aktualu laptopams.