Tema: Re: Nešiojamas studentui
Autorius: RaR
Data: 2020-08-04 20:56:26
Ir aš savo trigrašį įkišiu. Kai prieš porą metų rinkau dukrai,
vyresniųjų klasių moksleivei, laptopą nešiojimui į mokyklą, tai
apsistojau ties 13-14" ultrabukais su ne mažiau FullHD raiška, kurių
svoris <1,2 kg ir kaina su normaliais einamos kartos viduriais buvo
~1000 Eu. Toks pakankamai lengvas bei kompaktiškas ir su windowsais dar
įmanoma gan normaliai dirbti. Išsirinko 13" 1,1 kg Lenovo Yoga, kadangi
prie dailės, tai tapšnojamo ekrano norėjo. Kol kas patenkinta. Žmona
darbinį nešiojimui ėmė Lenovo Thinkpad carbon X1, 14", <1,1 kg, bet tas
jau brangesnis buvo, man jis irgi visai nieko.
15" paprastai jau būna ~1,5 kg ar daugiau, tai toks nešiojimui jau
griozdas, tokius laikau pernešamais, o ne nešiojamais.
Bet jei reikia pernešamo, tuomet gal geriau kokių 17" rinktis.