Tema: Re: Nešiojamas studentui
Autorius: Caponi
Data: 2020-07-31 15:58:05
Nu apie GTX'us notebookuose aš pritarčiau aukščiau išdėstytai Arj nuomonei.
O kas link svorio, tai aš irgi manau, kad ~3kg jokia ne bėda sveikam
vyrui, bet kaip matyt iš temoje sudalyvavusių pasisakymų, laikai
keičiasi, net ir šiuolaikinis standartinis 15-tukas su iki 2kg svoriu
jau tampa našta... O tu čia su Legionais išstoji... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/