Tema: Re: Nešiojamas studentui
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-08-03 11:45:38
2020-07-29 09:23, Caponi rašė:

> Ai ir dar - kažkiek logikos 12" ar 13" aparatuose tam tikrais atvejais
> matau, 14", apie kurį pakurta tema, visiškai ne.

Kaip 14" QHD ekrano naudotojas, norėčiau nesutikti.
Lyginant 15'6 FHD ir 14" QHD - lengviau nešiotis ir dirbti su 14", net
kai 15,6" turi skaičių bloką.

Kadangi darbinis 17" FHD, manau galiu pareikšti savo nuomonę: kaip
laptopas - suxandmustdie. Kaip pusiau stacianaras su papildomas
klaviatūra - wow. Savo laiku atidirbo daugiau nei pusę metų statybų
būdelėje.

Visai nesenai, neklausydami mano patarimų, būsimai studentei nupirko 13"
Macbook Pro i5, 2019 gimimo. Sutilpo į 1200€. Bet ten ne statybai.
--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody