Tema: Re: Nešiojamas studentui
Autorius: Caponi
Data: 2020-08-01 14:19:45
Nu aš lygiai taip pat netikiu, kad tau 2kg sveriantis šiuolaikinis
penkioliktukas realiai sunkus, nes jei rimtai nepaneši, tai belieka
užjaust...

Kas link dėmesio paieškų, tai tiek to, net nebandau lygiuotis, bukvaliai
visi newsų dalyviai kartu sudėjus tavo šešėly telpa :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/