Tema: Re: Nešiojamas studentui
Autorius: Caponi
Data: 2020-08-01 17:20:48
Jei apie dydi, klausimas buvo dėl 14", o ne apie 13", kas yra grubiai po
minus pora cm ilgiui ir pločiui lyginant su 15".
Kita bėda yra ta, kad mažėjanti ekrano įstrižainė, kaip bebūtų keista
:-), tiesiogiai reiškia mažėjantį ekraną - o tai yra esminis daiktas
užtikrinantis darbo komfortą. Kadangi kompo pagrindinė paskirtis yra su
juo dirbt, tai aš linkęs rinktis tas charakteristikas, kurios užtikrina
patogesnį darbą, o kiek ten cm3 kompas užima kuprinėj (kuri 99% atvejų
bus ta pati ir turint 13", ir 15" NB) yra giliai px, svoris irgi
nejabiot, aš ne distrofikas.

Nu bet kiekvieno valia daryt savo pasirinkimą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/