Tema: Re: Naujas laptopas
Autorius: ostapas
Data: 2019-04-15 13:23:36
Dar vieno skaičiaus trūksta :)

"Diamondas"  wrote in message news:q91lut$8j6$1@trimpas.omnitel.net...

14", Full HD matinis. CPU i5-6200U, RAM 8 GB (2 x 4GB),
HDD - 500GB ne SSD.
Detaliau kaip atrodo, specifikacijos detaliau :
https://www.lenovo.com/us/en/laptops/thinkpad/thinkpad-t-series/ThinkPad-T460/p/22TP2TT4600

Yra ant jo lipdukas Pro Windows, spėju bus viduj digital licenzija - nes
instaliavus Windows 10 Pro windows'ai aktyvuoti :)
Naudojas vienas aš :) Dažniausiai buvo naudojamas ant dock'o. Nešiojaus
tik į meetingus ar šiaip jei kur dirbti reikėjo ne darbo vietoje. Todėl
stovis 9.5 iš 10 (ne 10, nes ardytas bent 1 kartą tikrai - pridėti
pildomi 4 GB ).
Dar liko 48d garantijos oficialios :)

Vilniuje galėčiau privežti kažkur apžiūrai. Jei dar domina kokios
detalės kas ten jame yra - rašyk išpasakosiu :)
Naudojau pats ir nusipirkau sau iš darbo išeidamas. Bet vėl gavau naują,
tai šitas praktiškai nebenaudojamas :)