Tema: Re: Naujas laptopas
Autorius: MRT
Data: 2019-04-12 15:35:27
> Ne ne, normaliam geiminimui turiu stacionaru, xboxa. Pageimint cia kur kelionej gal pasileist kokia strategija ar rpg...

GTX1050M "pageiminimui", o ne lygiaveciam..
na is bedos su MX150 gali ziuret. Jei videlka kitokia - jau blogis.
Tarkim Probook G5 su MX930 << nu nafyg tokia iskasena?
Tarkim Pirdon'as 15 5570 si Radon 530 << nu nafyg tokia iskasena?

koks nors Insperdon'as padoresnis su MX150, gal ir OK.. pvz.:
1019 - http://www.skytech.lt/273057029-dell-inspiron-7580-silver-156-ips-fhd-matt-intel-core-i58265u-8gb-ddr4-p-413242.html
(U procas, saikingesne ir nesenoviska MX150 = plonas, lengvas, gal neiskeps)
7000-oji serija tarp nerimtuju Inspirdonu gal kiek padoresne.

> <..> svarbu butu tvirtas, patikimas, ilgaamzis.

jei apie Magnesium ar kazka panasaus, tai ne "geiming" "home"
segmente ir ne vostruose, probook'uose to ieskot.
"home" segmente koks nors aliuminium korpusas gal link kruciau.

> As nebijau pirkt 8ū metams, nes nu ir dabartinis tiek tarnavo labai gerai.

as nebijociau pirkt 3-5 metams, o jei tarnaus 5-8 metus - valio, bonusas..

> Vienas is svarbiausiu reikalavimu prie visu parametru akd nebutu plastamseses shuydo gabalas, kuris luzta greit. Pazystamas
> kazkoki plona asusa griebe, nes labai lengvo reikejo, tai pirmas kazkokia bedas iskart su video turejo, pakeite i kita o anas ima
> zyst, akzkokios bedos su audio, bet garantinisaisku nieko nemato, aps juos nieks nezyzia :)

kazkaip apeinu Asus, jei jo modelis ne UX*** (pora UX'u turim darbe, tai visai OK)

> Del ram ssd, tai man nesunku apsiekist,. bet man ensunku ir pirkt kad iskart butu su normaliais ssd ir ram kiekiu.

as nezinau kur kokiam normalus, kur nelabai.. kazkiek lengviau issirinkt
buna pigesni su belekokiu (gal normaliu, gal nelabai), o uz kainos
skirtuma ko gero koks samsas 970Evo+ gali iseit..
aisku jei review sako, kad originaliai teisingas sedi,
tai ziuret kiek skiriasi laptopas su 250SSD ir su 500SSD..
jei skirtumas lygus tarkim 500GB_970Evo+, tai gal geriau imt su
mazesniu ir pasikeist paciam (nebent toks plonas, kad graziai nesiardo ir negaila $).
atskirai pirkto SSD ko gero bus ilgesne garantija nei originaliojo (24-36men).