Tema: Re: Naujas laptopas
Autorius: [mikro]
Data: 2019-04-12 15:15:00
lenovo t580. plyta, bet tvarkingai +/- pagaminta.

"ROOTS"  wrote in message news:q8pv53$hjf$1@trimpas.omnitel.net...

Ne ne, normaliam geiminimui turiu stacionaru, xboxa. Pageimint cia kur
kelionej gal pasileist kokia strategija ar rpg...

i7 nebutinas, manau pilnai pakaks ir i5.
Su aceriais ir pan nenoriu prasidet. Tie geiminimo sunkus ganetinai :/
bet turi skaiciukus atskirus.  Na realiai ir 15,6 pakaktu, svarbu butu
tvirtas, patikimas, ilgaamzis. As nebijau pirkt ū metams, nes nu ir
dabartinis tiek tarnavo labai gerai. Vienas is svarbiausiu reikalavimu
prie visu parametru akd nebutu plastamseses shuydo gabalas, kuris luzta
greit. Pazystamas kazkoki plona asusa griebe, nes labai lengvo reikejo,
tai pirmas kazkokia bedas iskart su video turejo, pakeite i kita o anas
ima zyst, akzkokios bedos su audio, bet garantinisaisku nieko nemato,
aps juos nieks nezyzia :)
Del ram ssd, tai man nesunku apsiekist,. bet man ensunku ir pirkt kad
iskart butu su normaliais ssd ir ram kiekiu.