Tema: Re: Naujas laptopas
Autorius: ROOTS
Data: 2019-04-12 16:07:23
Tai DELLo Inspironai skaitosi rimtesni? o XPS vs Inspiron?

Na tas geiminimas tik tarp kitko, px galima ir nekreiopt demesio i ji,
pilnai gal pakaktu MX150

Tvirtas tai ne  butinaiu aliumininis, o kad nebutu skystai surinktas, su
skystom plastmasem. Dabartinio XPSo tik dabar neseniai luzo vyrio
prisitvirtinimas prie ekrano. Plastmase plastmasei nelygi.

Tai taip pamnasiai ir bus perkama 3-5 metams bet kad laikytu 8 :D BBZ
las ten po tu 5 metu bus, gal isvis nebereiks