Tema: Re: Naujas laptopas
Autorius: ROOTS
Data: 2019-04-12 19:30:28
On 2019-04-12 16:34, MRT wrote:

> Ne.. Inspiron zemiau.. bet tu Inspiron
> tarkim nuo fufliaus iki netragisku/geresniu
> Inspiron irgi "klases" turi

o tai kurie inspironai virsuje?

> tai MX150 dar dar.. silpnoka, bet bent is siuolaikiskos kastruota.
> MX130 jau 5metu senumo suduva pervadinta ir ikista i nauja kompa, wtf??.

Na sakau, nebus tos tai nebus, bus dochla bet vsia kita super ir bus
gerai, nezaisiu ir tiek. Isvykus zaist nu laaaaabai retai buna laiko :D
plansetej majonga pazaisiu :)

> esi tikras, kad dabartinis XPS toks pats kaip pries 8 metus?

Be abejo suprantu :)

> ko gero supranti, kad nuo naudojimo, tampymo irgi daug kas priklauso.
> ar taip ar taip loterija kiek metu atlaikys.. siek tiek didesni
> sansai bent jau marketiskai pateikiamo kaip "aukstesnes klases".

Sita puikiai pats zinau, per rankas nemazai pereje yra, daug tvarkyta
ivairiu, todel net neziuriu i visus asusus, acer, msi ir pan. Dabar jau
nebetvarkau kompu tai biski atitolau. Man Tiesiog reikia info apie tai
kas naujausia, geriausia ir protinga kaina.

> Ablomas pvz. Xiaomi 15.6" su MX150 pasieme:
> https://www.gearbest.com/2in1-laptops/pp_009633616538.html?wid=1349303
> https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mi-Notebook-Pro-i5-Laptop-Review.262386.0.html

Na jau ne, aciu :)