Tema: Re: Duomenų apsauga
Autorius: MRT
Data: 2018-03-14 15:19:38
> Su vizitkem yra kitas labai juokingas dalykas, pagal juristu isaiskinimus:
> Jas gali laikyti, bet jos negali buti indeksuotos :)

juristu jumoristu, kai kurie ten sveiku protu nesivadovauja :)

> Su saugomais popieriniais prasymais irgi toks pats absurdas. Jei tu juos
> dedi tvarkingai i papke, gaunasi, kad jie gula pagal data, to irgi negali daryti :)))))

gali, bet yra salyga, kad apsirasai ir proceduriskai apibrezi ta rusiavima.
pvz. yra tam tikros privalomos rastvedybos taisykles, kurios sakykim
vercia registruoti ir apskaityti dokumentus tvarkingai.
To GPDR'as negali is principo uzdrausti, taciau gali liept kazka aprasyt.

> Saskaitas fakturas gali laikyti, nes istatymas reikalauja jas saugoti 10
> metu, t.y. tu turi pagrindima, kodel jas saugai.

nesu tikras ar ir joms nereikalinga kokia nors procedura..
t.y. identifikuoti kokie asmens duomenys jose yra, kokiu tikslu saugomi,
kaip tvarkomi, kokios priemones yra del jose esanciu duomenu apsaugos.
Tos priemones gali buti ir tarkim - originalai uzrakinti, raktas pas ....
El. kopijos laikomos tame servake, o prieiga tik tam ir tam,
prieiga gave asmenys sukeverzojo parasiuka, kad nedarys to ir to..

Tai cia butu dar pakankamai suprantama vieta..
Issitycioti is paskirties galima butu, jei nustatai tarkim kokia nors tvarka, kad gauta email'a
gali persiust kitam tik nuasmenines originalaus siuntejo varda ir pavarde arba gaves
rastiska originalaus siuntejo sutikima, net jei jo laiske nera "si informacija skirta
tik jums, galbut joje yra konfidenciali info arba kazkokie kazkieno asmens duomenys"..

Is esmes bet kurio klierko email (kai vardas.pavarde(at)istaiga.lt ) gali tureti prielipa:
"Siame el. laiske yra asmens duomenu (pvz. mano kaip siuntejo Vardas ir Pavarde (From'e ir paciam email'e)).
Pagal GPDR'a prasau uztikrinti siu asmens duomenu apsauga ir nenaudoti ju taip ir anaip be mano sutikimo."