Tema: Re: Duomenų apsauga
Autorius: MRT
Data: 2018-03-14 11:16:12
> Kad tu kreipiesi su prasymu pasalinti visa info apie tave, nereiskia,
> kad pagal istatyma jie turi viska ir pasalinti. Jie gali pasilikti ta
> info, kuria gali pagristi kad ji reikalinga. Pvz. i vmi ar i policija
> pasikreipes su tokiu prasymu, tikrai niekas nepuls tau salinti visos
> info apie tave :)

Neminek siu igaliotu instituciju, kurioms teise tvarkyt duomenis nustatyta istatymai.

> E-mailus, 3 metus greiciausiai gali laikyti, kaip priezasti pateikdamas,
> kad yra 3 metu terminas, civiliniam kodekse, kai gali kilti gincai tarp
> suinteresuotu pusiu, ir tuos laiskus, laikai, kaip galimus irodymus.

Jei dirbau UAB "Didmena" ar galiu iseidamas is darbo susirast visus mazmeninikus,
su kuriais susirasinejau ir paprasyti pasalinti visus is manes gautus emailus?
Sakykim atrasys, kad privalo laikyt 3 metus, tai po sio termino galima eit tikrint?..

Tarkim ant stalo guli vizitkes visokiu IT firmu vadybininku su ju darbiniais kontaktais.
Ant kai kuriu jau pasizymejau, kad nuo 2012-07men UAB "AjTy" nedirba, perejo i UAB "NjuTy"..
Jei skambinsiu juo kontaktu - atsilieps naujas UAB "AjTy" darbuotojas, kuris pereme veikla..
Sakykim man kontaktai reikalingi, o ne vardas pavarde..
tai vizitkiu laikymas ilgiau nei 3 metus GPDR'o pazeidimais?
Galu gale sakykim tas pats vardas ir pavarde yra ir
ant irangos priemimo-perdavimo akto ar saskaitos fakturos.
Ant saskaitos gali nenaikint minimum 10 metu, o vizitke - jau "duomenu nutekejimas"?

Cia is serijos jei proceduriskai parasysi, kad vizitkes gali but laikomos
nesunaikintos tiek kiek tau atrodo reikalinga, t.y. nors ir 10 metu, bet su salyga,
kad ju nemetysi gatvej, neperduosi asmens duomenu trecioms salims,
tai tada jau pagal GPDR'a bus gerai.. bet turi but popiergalis, kitaip ..