Tema: Re: Duomenų apsauga
Autorius: Shadowed
Data: 2018-03-14 09:07:00
Tai jaučiu čia tokiu pusiau prievartiniu būdu vis tiek teks kažkam mokėti
pinigus, kad kraštinis būčiau ne aš. Gal yra kokių rekomendacijų, kas Kaune
tuo užsiima, daro teisingai ir ne už baisiai brangiai, lyginant su kitais ?

"Salas"  parašė naujienų news:p8afka$shj$1@trimpas.omnitel.net...

Bauda, tik 20 mln eur, arba 4% nuo metines apyvartos, tai gali nekreipt
demesio :)
O jei rimtai tai labai didelis galvos skausmas visoms imonems. Ir kaip
minimum, jei butu patikrinimas, turetum pateikti irodymus, kad
stengiesi, darai, esi apsirases proceduras, kaip atitikti GPDR
reikalavimus, nors gal tuo metu ir nevisai atitinki.
Visi duomenys, pagal ka gali identifikuoti asmeni, yra asmens duomenys,
ir kiekvieno failo, ar DB iraso saugojima, su asmens duomenimis, turi
pagristi kodel ji saugai. Beja asmenine informacija gali buti netgi
vardas, pavarde, telefonas, loginas ir t.t.