Tema: Re: Duomenų apsauga
Autorius: Salas
Data: 2018-03-14 10:02:06
Kad tu kreipiesi su prasymu pasalinti visa info apie tave, nereiskia,
kad pagal istatyma jie turi viska ir pasalinti. Jie gali pasilikti ta
info, kuria gali pagristi kad ji reikalinga. Pvz. i vmi ar i policija
pasikreipes su tokiu prasymu, tikrai niekas nepuls tau salinti visos
info apie tave :)
E-mailus, 3 metus greiciausiai gali laikyti, kaip priezasti pateikdamas,
kad yra 3 metu terminas, civiliniam kodekse, kai gali kilti gincai tarp
suinteresuotu pusiu, ir tuos laiskus, laikai, kaip galimus irodymus.