Tema: Re: Duomenų apsauga
Autorius: Salas
Data: 2018-03-14 14:30:48
Su vizitkem yra kitas labai juokingas dalykas, pagal juristu isaiskinimus:

Jas gali laikyti, bet jos negali buti indeksuotos :)
T.y. sudetos, pvz tvarkingai pagal varda ir pavarde, kad butu lengva
rasti ko reikia.
Su saugomais popieriniais prasymais irgi toks pats absurdas. Jei tu juos
dedi tvarkingai i papke, gaunasi, kad jie gula pagal data, to irgi
negali daryti :)))))

Saskaitas fakturas gali laikyti, nes istatymas reikalauja jas saugoti 10
metu, t.y. tu turi pagrindima, kodel jas saugai.