Tema: Re: Lietuviai turtingi žmonės...
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-11-23 01:44:05
Minecraft yra tik vienas daugybės žaidimų ir apskritai yra atskiras
žanras, t.y. jo net nelabai galima lyginti su kitais žaidimais. Taip,
jis dabar populiarus. Bet ten iš esmės yra kaladėlių konstravimo "smėlio
dėžė". Jame istorijos nėra, reikia daug fantazijos ir žaidžiamas jis su
kitais. Atvirai sakant, aš sunkiai įsivaizduoju jį pamėgsiančius
vyresnės kartos žmones. Ypač pažiūrėjus video, kuriame kas nors jį žaidžia.