Tema: Re: Lietuviai turtingi žmonės...
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-07 14:00:20
Oij blet, susirinktų kritinė masė debilų prieš 3 paras prie durų, tai ir
atvežtų, ir dar plakatą kokį pakabintų, kur rikiuotis reikia. Bet kaip
aš jau ne kartą sakiau, MS'as nei vienoj sferoj neturi tokios armijos
aklų fanatikų, kaip graužtukas, todėl dėl vieno Exo jiem giliai
nusišikt. Parduotuvėm, savaime aišku, irgi, nes kaip jau kolegos
pastebėjo, jiem iš tų tavo 600 liks matyt per mažai, kad vertėtų per
galvą verstis, ypač įvertinant tai, kad greičiausiai pasiburnosi
newsuose ir nupirksi po poros dienų :-)

Faina jaust, kad didesni elgiasi taip kaip jiem patogu ir tu esi jiems
px, ane? Vat kitą kartą irgi pagalvok, kai labai norėsis tavo mėgiamos
korporacijos nesąmones gint nuo kelių newsų nežinančių ko nori durnelių :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/