Tema: Re: Lietuviai turtingi žmonės...
Autorius: Icetom
Data: 2017-11-09 21:57:15
Bet kaip video šaltinis tai jis netinkamas dar :(. Žaidimams dzin, bet
video, tai ne. Per daug klaidų dar softe, kad korektiškai atiduotų vaizdą...
https://hdtvpolska.com/xbox-one-x-test-najnowszej-konsoli-od-microsoft-gry-i-ultra-hd-blu-ray/

"Exo"  parašė naujienų news:otuqjh$qna$1@trimpas.omnitel.net...

Netikėtas posūkis istorije... Mano bapkių prireikė ne šiaip kažkam, o
Microsoft Deutschland! Reziumė: pristatys iki pat durų, sutaupysiu 80 -
150€ Ir dar nežinau tiksliai, bet jei garantija bus metais ilgesnės nei
pas lietuvaičius (o įtariu kad taip ir bus), tai žvengsiu
susiriesdamas.... Trumpai tariant fuck off lietuvaičių verslyninkai....
Kaip aš pramisinau šitą opciją neįsivaizduoju, pasirodo kas užsakė
užvakar, tai konsoles gavo jau vakar!