Tema: Re: Lietuviai turtingi žmonės...
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-11-21 23:24:38
Žinai, lygiai tokiu pat tonu galima pasakyt, kad knygų skaitytojai laiką
gaišina.. Ir abu būsit vienodai teisūs.. arba neteisūs, nes nesuprantat
ką kitas mato tame užsiėmime. Pats geriausias laiko praleidimas yra tas,
kuris atneša tau džiaugsmą. Daugiausiai ką galima padaryti -
supažindinti su juo kitus ir kartu suprasti kitų poziciją.

Taigi mano bandymas pasidalinti žiniomis - žaidimų yra ir tokių, kurių
istorijos turi ne ką mažiau intrigos, emocijų ir apskritai visos
scenarinės linijos elementų. Tik ten istorija galima įtakoti, pasirinkti
kaip ji klostysis, ir kartais gerai pasukti galvą, kad išspręsti veikėjų
konfliktus išvengiant bereikalingų mirčių ir nukeliauti istorijoje
toliau. Juk nežinai, ar veikėjas, kuriam padėjai pradžioje, pabaigoje
neišaiškės kaip daug įtakos turintis personažas. Tokią istoriją ne tik
stebi iš šalies, kaip knygos skaitytojas, bet ir įsitrauki į ją, tampi
veiksmo dalyviu. Jei žaidėjai įsileidžia pojūčius į save - jie gali
pajausti visą emocijų gamą kartu su personažais. Tokiuose žaidimuose
mygtukų spaudymas, ar šaudymas visko kas juda be tikslo nėra juos
apibrėžianti charakteristika.

O aš knygas skaityti bandžiau, buvau ir bibliotekoj. Tikriausiai kvailai
skambėtu, jei rėkčiau, kad knygos yra tokios ir anokios, ir tada
girčiaus, kad niekad nebandžiau. O jei bandėte tik tokius žaidimus kur
ant telefono spalvotus kamuoliukus spaudyt reikia, tai juos galima
lyginti su knygom skirtom 5 mečiam vaikam.
Beje, man labiausiai patikusios knygos ir buvo tos, kurių istorija
tiesiogiai susieta su žaidimuose vykstančiomis istorijomis.