Tema: Re: Lietuviai turtingi žmonės...
Autorius: [mikro]
Data: 2017-11-07 13:11:06
taigi sitas bl progresuoja. pastebek kokio pusmecio postus, tai taip ir
matosi kazkokia triedimo liga, kad umeja. arba menulio itaka jauciama
prasidejo zmogui. gal persidirba ar kazka, ar ms sudievinimas atsiliepia
sveikatai, bala zino:D

"Dainiushas"  wrote in message news:ots2kb$l4t$2@trimpas.omnitel.net...

ble, taigi neseniai dar plėšei bliuską, kad viskas čia LT su jais
normaliai ir yra taip kaip turi būt.