Tema: Re: HTPC procas
Autorius: MRT
Data: 2017-10-26 09:13:22
> Nu bet procas tada jau 140eur

Skytech'e procas ~118Eur, tai turi but panasiai ir amazonese..

> ir motinos nuo 120 kokiu

Taip, emiau ~122Eur, tai sumoj ir gaunasi ~240Eur uz abu.
Tik su miniITX (o realiai net su mATX siuo metu nekas).

> O kai tikslas tik ziuret filma, skype, www tai ar verta. Sau geimams kompa
> stacionaru as aisku visai kitoki susirinkciau, o cia man reikai mazos,
> tylios, pigios dezutes prie tv.
> Likusias babkes kitur isleisiu :)

Na taip, as pats irgi ne prie i5 sedziu :)
Teoriskai tai praktikoje tam tikrais atvejais galingesnis CPU nekenkia.
Mano praktikoje - tie teoriniai atvejai pasitaiko ganetinai retai.

PS. Pusbrolis eme G4560 uz ~60Eur
Siai dienai - as jau geriau G3930 uz ~35Eur imciau
nei G4560 uz ~80Eur, ypac i3-8100 fone, kuris ~120Eur.