Tema: Re: Ats.: HTPC procas
Autorius: MRT
Data: 2017-10-25 22:50:48
> Taip, z370 geriau. Nesužiūrėjau. Reikės gimtadieniui susirinkti mažutį
> kompiuteriuką su kažkuo iš i5 8***.
> Dabar dėžė didžiausia po stalu stovi, iš Skytech pirkau korpusą,
> nuotraukose neatrodė toks didelis, kai atvežė išsigandau.
> Reikia dabar užsakyti korpusiuką, o po to gal mamyčių jam daugiau
> atsiras, nes man reikės tik po pusmečio.

o kokia dabartine matke?.. kokios PCIe kortos?..
Kompaktiskuma gali isgauti su SFF (~11,5 litro mATX korpusu).
Tokie visai gerai sueina ant stalo tarp monitoriaus ir sienos.

Pvz.:
http://www.skytech.lt/aeropgscs101bk-korpusas-aerocool-pgs-cs101-microatx-usb3-juodas-p-234564.html
+
http://www.skytech.lt/kompiuteriu-komponentai-maitinimo-blokai-c-86_85_300.html?f=s(),g(),p(2819),k(12.99,467.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1

Dar Zalman pigiosios - i auksti nemazos, bet negilios siauram stalui.

Vienas is pozymiu ar bus kompaktiskiau - DVD drive.
Jei jis standartinis - korpusas didokas.
Jei notebook'inis - jau geriau.
Jei nera - matyt aisku kodel netilpo :)

Taip pat gabaritus reikia vertint ziurint i kompo gala.
T.y. kiek tarpu nuo matkes nugaros iki dezes krastu,
kokio profilio kortos dedasi, kur ir koks PSU numatytas.