Tema: Re: HTPC procas
Autorius: MRT
Data: 2017-10-25 16:23:03
> 2. Klausimas - čia kaip suprantu ta dėžutė kartu su MB parduodama? Aš ieškau mažutės dėžutės ir mažutės MB, kad nereikėtų po stalu
> laikyti griozdo.
> 3. Žaidimų nežaidžiu jokių. Naudojamas tik www ir paštui.

Kaip supratau taip. Dezute+maitblokis (19V_120W)+MB.
Tik tiek, kad pati matke nera kazkokio normalaus formato (mazesne uz ITX).

Is kompaktisku nebrangiu dezuciu yra pvz.:
http://www.skytech.lt/fi02bcu3-korpusas-chieftec-itx-flyer-series-fi02bcu3-psu-250w-gpf250p-p-205240.html
Tada gali kokia nori MiniITX matke det, o labai norint - low profile ir videlka tilptu.

Kitas super mazas variantas (bet sunkiau su proco ausintuvu):
Ir jame bus sunkoka su tuo maitinimu i normalu ATX'a.
Toki siulyciau nebent maitinama nuo blokelio:
http://www.skytech.lt/h110s1-asus-h110s1-h110-ddr4-24002133-sata-6gbs-usb-p-365195.html
Bet maitblokis perkamas atskirai 19V DC (sitoj - 5.5/2.5mm socket'as, zr. manual).

Kitas dalykas - jei tik www ir pastui, tai ir NUC'ai juk tinka.