Tema: Re: HTPC procas
Autorius: ROOTS
Data: 2017-10-25 15:51:33
hmm tai reikai laukt 4560 geros kainos apie 50eur ir imt, einu zusidesiu
kainos stebejima

"MRT"  wrote in message news:osq0tu$6dh$1@trimpas.omnitel.net...

> https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=+G4560
> Na yra ju pirkt.

G4560 teisinga kaina be deficitinio prieskonio yra ~50 Eur
Amazonkej G3930 kainuoja panasiai kaip LT, t.y. ~35 Eur.

> Man reikia iki kaledu surinkt HTPC. As turiu su G4400, tai arba su tokiu
> pat
> surinksiu arba galvoju su kazkokiu geresniu, naujesniu.

Sakykim, kad G4560 kaip ir nevertas ~80Eur, t.y. +45Eur prie G3930.

> O kaip G4600? palyginus su G4560. video jau HD630. Kaina tai ta pati.

Realiai naudos gal nepajausi (jei tavo G4400 viska tempia ir GPU brute-force
netruksta).
HD630 galios prieaugis simboliskai jaustusi primityviuose geimuose..

> Dar G4620 yra +10eur ir tik daznis lygtai didesnis.

HTPC is esmes turetu CPU nieko nedirbti, o GPU load'a prisiimt,
tai is esmes is to didesnio daznio nedaug naudos ir net G3930 teoriskai
priimtinas.

> Tik vat zaraza ramas baisiai pabrango palyginus su pries metus pirktu,
> daugiau nei dvigubai :( 8gb buvo 35, dabar 80

Deja taip :( ... Apie CPU - ziurek Pics'a: