Tema: Ats.: HTPC procas
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-25 16:10:19
1. Klausimas - kodėl man ant visų kompų atidarant belekokį Amazon meta, kad
ryšys nėra privatus ir neužkrauna tinklapio?
2. Klausimas - čia kaip suprantu ta dėžutė kartu su MB parduodama? Aš ieškau
mažutės dėžutės ir mažutės MB, kad nereikėtų po stalu laikyti griozdo.
3. Žaidimų nežaidžiu jokių. Naudojamas tik www ir paštui.

"MRT"  parašė naujienų news:osq21k$7gd$1@trimpas.omnitel.net...

> hmm tai reikai laukt 4560 geros kainos apie 50eur ir imt, einu zusidesiu
> kainos stebejima

jei nesulauksi - nebus tragedijos ir su G3930..

PS. gan fainas aparatelis butu su siuo (Case+PSU+MB ):

https://www.amazon.de/Asrock-deskmini-110-Mainboard-Intel-H110-SATA/dp/B01GSWJ3JM/ref=sr_1_fkmr0_1?ie=UTF8&qid=1508936136&sr=8-1-fkmr0&keywords=DESKMINI+110%2FB%2FBB

https://www.asrock.com/nettop/intel/deskmini%20110%20Series/index.asp
USB 3.1 Gen1 Type-C
Room for two 2.5" HDDs/SSDs (*HDD support type: 2.5" SATA hard drive (7mm &
9.5mm)
1 x M.2 Slot for WiFi + BT Module
1 x M.2 SSD Slot (PCIe Gen3 x 4)

- 1 x VGA
- 1 x HDMI
- 1 x DP

Chassis
- 1.92L (155 x 155 x 80mm)

Power Unit
- 120W/19V Power Adapter

Accessory
- 1 x 120W Power Adapter
- 1 x Power Cord (by region)
- 2 x SATA Cables

Telpa box'inis Fan.

Aisku butu buve i tema, jei 2.5" tilptu ir 15mm (nesigilinau ar telpa, bet
deklaruoja 9,5mm).