Tema: Re: truputi konsultacijos teisiniu/hardwariniu klausimu:)
Autorius: [mikro]
Data: 2017-09-11 14:04:25
nu as irgi istatymais svaidytis nelabai megejas...:)
vienzo, buvo sutarta iki tiek, kad patys pasiima, sutvarko ir labai greit,
ir patys atveza ir pajunge, nes jei ne, tai tada jau galesim mustis
teisiskai. tik kad ir laiko gaila ir viso ko...

"Caponi"  wrote in message news:op5pk3$d66$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai va, dabar lieka klausimas, jei tikrai problema tame AMD CPU, o net ir
tvarkingai veikiančio tokio kompo nenorima, ar tai brokas, ar ne. Jei
brokas, tuo atveju galima reikalaut grąžint babkes, jei ne, tai ne.
Principe pritempinėt prie broko galima, nes šiuo atveju pirkėjas pirko
gatavą gaminį iš Skytech, ir ten koks besimakaluojantis ir/ar per sunkus
aušintuvas, chujovas įpakavimas ar girti gruzčikai yra ne pirkėjo problema -
jau 2 kartus buvo gautas visiškai neveikiantis daiktas (o ne koks
nemirksintis šviesdiodis, t.y. gedimo rezultatas yra esminis), sugaišintas
brangus pirkėjo laikas ir nervai. Bet galutinio rezultato prognozuot
nesiryžčiau, pasisvaidymas ištraukom iš įstatymų ne visai mano sritis  :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/