Tema: Re: truputi konsultacijos teisiniu/hardwariniu klausimu:)
Autorius: [mikro]
Data: 2017-09-08 20:45:47
baik tu juokus. saskaita eiline, su surasytomis dalimis ir viskas.
nu vienzo matau, kad man pirmadieni reiks imtis cia reikalo:D pasidraskyt su
jais. nes man vien tokie zmoniu apipisinejimai kaip cpu issokes is lizdo
juoka kelia. fantazijos reikia turet tokia nesamone pasakyt:)
vienok, jei jau toks smugis butu, kad issoktu cpu is lizdo, tai jau jo
kojoms 100% pzdc pataptu, nes issokes jis atgal irgi susigrustu del coolerio
laikikliu spaudimo, o su neatlenkta kojele, kazkuriems pinams butu ragai:)

"MRT"  wrote in message news:ooukq3$t5n$1@trimpas.omnitel.net...

> tai as apie ta pati. mano manymu, ta sutartis net nelabai teisetai
> sukompiliuota...

Gal ir teiseta, bet nesaziningai taikoma.. jokiu spec. daliu uzsakyta
nebuvo.. tai nereikia pasakoti apie "individualius poreikius"..
tipine daliu kruva + tipine paslauga surinkimas

Galu gale ar saskaitoje paminetas "individualus uzsakymas"?