Tema: Re: truputi konsultacijos teisiniu/hardwariniu klausimu:)
Autorius: [mikro]
Data: 2017-09-08 18:19:14
nene, tas zmogus ne ant tiek lama:D tik kad pats visokiu cpu cooleriu
deliojas tai nera, bet kaip kas veikia tai puikiai supranta ir visokius
ramus/hdd ir pan tai seniau keitaliodavosi be problemu. siaip skytechas jam
siule tipo nuimti cooleri ir paziureti ar cpu vietoje (cia jau antra karta
atvezus) bet as sakiau nekisk nx nagu, o tai paskui jie gales pripist prota
iki tokio lygio, tipo koks pinas cpu nulinkes vat ir patys prisidirbote, o
dabar prasom jums ragai ir kanopos:D

o kad dakista viskas tai lyg ok is fotkes kuria man nufotkino deze
atidarius. juo lab kad kazkaip patekes pas juos pacius po coolerio tipo
nuemimo ir cpu perdejimo tas pc pasikure:DDD nu sakau, mistika:d
man dabar is esmes idomu grazinimo principas. ar tai ka jie sako kad pagal
spec uzsakyma nors ir internetu pirktos prekes, bet grazinti negalima, ar
kaip istatyme raso, kad dzin kas ten kaip pirkta, jei sutartis sudaryta
nuotoliniu budu, ja galima vienasaliskai nutraukti.

"Dainiushas"  wrote in message news:oouc4j$m4g$2@trimpas.omnitel.net...

btw, visai lama variantas - jungiklis ant PSU ant "On"?