Tema: Re: truputi konsultacijos teisiniu/hardwariniu klausimu:)
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-08 20:58:03
Dar kartą kartoju - 14 dienų yra terminas, per kurį tu bet kokį (nu su tam
tikrom išimtim) internetu pirktą daiktą gali grąžint su priežastim
"nepatiko".

Sugedusį daiktą per visą garantinį laikotarpį (min 2 metus) gali remontuot,
reikalaut pakeist į kitą arba prašyt grąžint babkes

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/