Tema: Re: truputi konsultacijos teisiniu/hardwariniu klausimu:)
Autorius: [mikro]
Data: 2017-09-08 20:37:52
tai as apie ta pati. mano manymu, ta sutartis net nelabai teisetai
sukompiliuota...

"MRT"  wrote in message news:oouk1e$siq$1@trimpas.omnitel.net...

> Primename, kad pagal su Jumis pasirašytą pirkimo pardavimo sutartį
> užsakymas negali būti anuliuojamas jei prekė buvo gaminama pagal Pirkėjo
> individualų užsakymą.:

> 3.3.2. Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti sutarties 3.3. punkte įtvirtinta
> teise, jeigu sutartis (ar jos dalis) sudaryta dėl:
> - prekių, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba
> yra akivaizdžiai jam pritaikytos, kurios nėra iš anksto pagamintos ir
> kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar
> [...]

O buvo ispetas, kad atliekamas "individualus uzsakymas"?
Speju pirkimas buvo kruva TIPINIU daliu + TIPINE surinkimo palauga.

Gal nereikia cia taikyti kokio nors nestandartinio baldo gamybos
punkto, kai paprasyta pagaminti 31,415 x 14,14 x 17,32 cm
spintele ir plokste buvo individualiai supjaustyta.

Surinkimo paslauga 7,99 Eur << sakyciau cia Max., ka gali prasyt padengt..
Bet .. uz ja irgi galima prasyti grazint, nes ji nebuvo atlikta kokybiskai..
Kur ten surinkimas+testavimas ... kodel netestuota surinkto kompo
paveziojimas zvyrkeliais ir ar tinkamai procas i matke isikabines?..