Tema: Re: Ar dažnos Amazon kainų anomalijos?
Autorius: bat0nas
Data: 2017-07-27 11:53:18
On 2017-07-05 18:55, bat0nas wrote:
> Žodžiu...
>
> Prekė paprastai kainuoja 100-130 svarų ribose (priklausomai, kas
> Amazon'e pardavinėja; panašios kainos ir ne Amazon'e).
>
> Ir vakar tik op ir randu Amazon'e 29,99 svarai. Ir visos to pardavėjo
> prekės (šimtai) - 29,99. Pardavėjas visiškai neturi jokio review, naujas.
>
> Na aš aišku imu ir užsisakau. Šiandien gaunu, kad Dispatched.
>
> Šiandien pasitikrinu, kad visos to pardavėjo prekės - Unavailable.
>

> Kažkada mačiau čia diskusiją, kad būna taip Amazon'e. Būna?

Na OK. Negerai viskas gavosi :D Be abejo Amazon'as padarė refund'ą ir
mano pinigai grįžo (be keleto centų; matomai dėl GBP<>EUR konversijos).

Užsidėjau camelcamelcamel reminder'ius ir man pastoviai eina žinutės
apie nenormaliai mažas norimo produkto kainas. Pardavėjai paprasta būna:
Just launched ir No feedback yet.

Kažkoks scam'as vyksta tame Amazon'e. Kaži jie patys apie tai žino?