Tema: Re: Ar dažnos Amazon kainų anomalijos?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-07-06 19:05:06
Man kartais norėtus taip ateit pas skelbimų pardavėją ir priverst
parduot prekę už parašytą kainą, t.y. 1€

Dar labiau noris, kad skelbimų puslapiai pradėtu taisyklėse drausti
iškelinėti skelbimus rašdami netinkamą kainą į kainos vietą, o tikrą - į
aprašymą. Atitinkamai ir daug skirtingų prekių vienam skelbime, bei
vienodų skelbimų kartojimą :)