Tema: Re: Ar dažnos Amazon kainų anomalijos?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-07-08 15:05:38
Mintis aiški. Jei sukčiai - tai žinoma.. Aš labiau įsivaizdavau
situaciją, kai reputabilioj parduotuvėj per klaidą įrašo per mažą
kainą.. Tokiu atveju padoru būtų pirkėjui tą prekę pasiūlyti bent už
tikrai gerą kainą, kad nuostolio pardavėjui nebūtų..

Pats kažkada eBay sumaišiau siuntimo kainą - buvo lyg 17 vs 42 Litai kai
svoris perlipa kažkurią ribą (tada man rodos buvo iki 500g arba iki 2kg)
.. Nu ir išsiunčiau, gerai, kad prekės kaina padengė beveik visą
siuntimą. Amerikonui dar prieš siunčiant parašiau apie situaciją, gal
pasiūlys ką, tai atsakymas buvo ramiai ir profesionaliai - apie "legal
binding contract", pirko kas parašyta ir nutraukus sutartį imsis eBay
rekomenduojamų veiksmų.