Tema: Re: Ar dažnos Amazon kainų anomalijos?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-07-09 15:59:51
Tai vat čia ir yra teisingas situacijos sprendimas - padorus bendravimas
su klientu, kuris žinoma išeina iš vieno iš svarbiausių dalykų verslo
pasaulyje - prekės ženklo.

Pas mus vartotojai kitaip nuraminami, duoda 5€ dovanų kuponą ir
pasirašai, kad pretenzijų neturi.. Daugeliu atveju gaunasi į pliusą..