Tema: Re: Istraukiamas HDD stalcius
Autorius: kef
Data: 2017-04-06 09:44:16
"Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
news:oc3rn9$sc5$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> išoriniame diske. Bet jį irgi vežiojuosi. O darbinius failus kopijuoju į
> išorinį diską ir USB atmintinę.
>
> Na, su šifravimu tai kaip ir aiškiau - imi tam tikrus folderius ir
> užšifruoji su defaultinėmis Win7 priemonėmis. Kaip suprantu, dirbant su
> šifruotais failais realiai nieko nesijaus? Tik jei dings kažkoks
> sertifikatas iš kompo, ar failas pakliūs į kitą kompą, tai sistema pradės
> verkti, kad failas šifruotas? Ar kiekvieną kartą kažką reiks daryti su
> tais šifruotais failais norint juos atsidaryti ar pervadinti.

Dingti niekas nedings. Jei grius diskas be abejo sunkiau atstatyti tai ko
nebackupinai. Stabdymo neturi jaustis, nebent kompas koks itin archaiskas.
Jei stabdys galesi tiek kiek reikia darbui laikinai desifruoti.
Sifravimo raktas priristas prie userio. Norint kitam useriui tam paciam ar
kitam kompe matyti turini, reikia konkreciam useriui instaliuoti ta pati
sifravimo rakta/sertifikata. Paprasta.

> Bet kaip su Backupais automatizuoti paprastai? Kaskart kopijuoju folderius
> su Total Commanderiu, tai nurodau, kad senesnius užrašytų ant viršaus. Bet
> būna, kad kokius failus ištrinu ar pervadinu kitaip. O Backupe ir lieka
> tie ištrinti bei su senais pavadinimais. Būt gerai kokia automatinė
> sinchronizacija tarp folderių. Arba reiks svarbiausią info debesin kelt.
> Tik mane paranojiškai užknisa nemokamos paslaugos, kur privalu pasidalinti
> viskuo su paslaugos teikėju. Mokamoms galimai gaila pinigo (tiesą sakant,
> nesidomėjau nei sąlygomis, nei kainomis dar).

Total comanderis sifruotus supranta, jokiu bedu su kopijomis. Kas del
backupo, total comanderyje tikiuosi naudoji sinchnronizacija o ne siaip
copy? Asimetrine sinchronizacija isisavinai? Ne? Tai pabandyk.
Command->Synchronize dirs. Tas kas lieka desineje be atitikmens kaireje
siulo trinti, jei abejoji pazymi kad nieko nedarytu, dar perklausia ar
tikrai trinti tuos 2000 desineje.

Nenori kartais viso disko imidza daryti? Man sitas nemokamas for home use
patinka https://www.macrium.com/reflectfree . Jei ka, paprasta nuklonuoti i
kita diska. Boot dvd ar usb atstatymui klonavimui lengvai padaromas.