Tema: Re: Istraukiamas HDD stalcius
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-05 17:15:11
Tas "Maža kas", tai kas turima omeny?

Jei čia dėl duomenų saugumo, t.y. tikslas neprarast duomenų vagystės atveju,
tai tampymasis disko tikrai ne sprendimas, nes gali gaut į slyvą ir diskas
iš tavęs bus atimtas, gali jį pamest, gali "sudaužyt" (net ir neveikiančiam
diskui gali užtekt santykinai nedidelio smūgio "nesėkmingu" kampu) - tokiem
tikslam dar niekas nesugalvojo nieko geresnio, kaip backupas, belieka tik
apsispręst dėl strategijos, galbūt tokiu atveju ir variantas būtų diskas,
kurį tu tampaisi su savim ir identiški duomenys namie stovinčiam kompe. Jei
baiminiesi, kad duomenys papuls į svetimas rankas, tada juos reikia šifruot,
ar diską išėmus kažkur gerai slėpt/laikyt dideliam sunkiam rimtam seife :-),
bet tik ne tampytis su savim. Ir, žinoma, nepamirštant backupų, šitas
dalykas griežtai privalomas bet kokiem duomenim, turintiem nors kokią svarbą
(t.y. to galima nedaryt tik iš Linkomanijos parsiųstiem filmam ar muzikai
:-)). Bet kokiu atveju nei vienu scenarijum duomenų tampymasis visur su
savim vienintelėj kopijoj nėra ne tai kad geriausias, bet net ir tiesiog
geras sprendimas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/