Tema: Re: Istraukiamas HDD stalcius
Autorius: kef
Data: 2017-04-05 23:55:16
Win7pro irgi turi. Jami exploreryje folderi (arba faila), desini klavisa,
advanced, encrypt. Pirma karta darant turi pasiulyti backupinti sifravimo
"sertifikata" (rakta). Arba start, paieskoje "cert" ir paleidi manage file
encryption certificates. Tada create new (pirma karta) ir backup.

Galima ir atskirus failus encryptinti. Kopijos i kitus folderius ar NTFS
laikmenas lieka sifrotos.