Tema: Re: Istraukiamas HDD stalcius
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-05 23:54:34
Tikiu :-)
Bet visa kita buvo rimtai - jei duomenis nori išsaugot, tai vežiojimasis
vienintelės kopijos harde tikrai saugumo nepadidins, neturiu vagysčių
statistikos, bet pastipusių HDD, ypač kai jie tampomi, matęs ojojoj kiek...
Apsauga nuo svetimų akių - šifravimas, jei jau taip vagystės bijai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/